1/5

'Varnostna kopija'

Sreda, 16. september 2020

V britanskem podjetju GTO Engineering, enem izmed najbolj cenjenih specialistov za servisiranje, obnovo in popravila starodobnikov znamke Ferrari, so se odločili za razširitev ponudbe, ker si boste sedaj lahko omislili zelo kredibilno kopijo legendarnega ferrarija 250 GT v različici 'Berlinetta Passo Corto Competizione'.

Predstavljate si, da ste lastnik ali pa lastnica izredno dragocenega GT-ja znamke Ferrari, ki ga občasno uporabljate tudi ob vsakodnevnih opravkih, recimo ob obisku kakšnega nakupovalnega centra. Po  vrnitvi do parkiranega avtomobila pa zgroženo ugotovite, da sta karoserijska boka vašega neprecenljivega starodobnika bogatejša za nekaj novih udrtin in prask, ker nekateri ljudje pač nimajo občutka in slabe vesti, posledično ob vstopu v njihove parkirane avtomobile veselo butajo z vrati ob ostale parkirane avtomobile, ki so se žal prav nič krivi znašli v njihovi bližini. Če ob tem upoštevate še dejstvo, ki pravi, da so današnja parkirišča zaradi apetitov kupcev po čedalje večjih avtomobilih enostavno premajhna (med parkiranimi avtomobili je posledično premalo prostora, poleg tega na modernih vozilih ni več prav veliko zaščitnih letvic, če pa so, so neuporabne, ker so večinoma izvedene v barvi karoserije (še ena brihtna in neokusna (adijo detajli …) poteza današnjega avtomobilskega marketinga …)), potem vas takšen razplet scenarija ob obisku kakšnega parkirišča sploh ne sme presenetiti.

In kaj lahko glede tega stori lastnik starega ferrarija 250 GT SWB (1960-1963, izdelanih približno 200 primerkov), ki je v odličnem stanju trenutno vreden približno 9 milijonov evrov? Rešitev te zagate, ki jo imajo samo resnično bogati ljudje, predstavljajo v podjetju GTO Engineering, kjer vam za odšteti milijon ameriških dolarjev (približno) lahko izdelajo zelo kredibilno in tudi rahlo modificirano kopijo modela 250 GT v različici 'Berlinetta Passo Corto Competizione', ki jo boste lahko brez skrbi o eksistenčnem propadu uporabljali ob vsakodnevnih opravkih, medtem ko bo 9-milijonski štirikolesni dragulj v obliki originala varno shranjen v domači garaži. Britanci so se zadeve lotili zelo resno, ker bodo vse kopije izdelane po originalnih tovarniških načrtih, predvsem zaradi tega, ker želijo lastnikom kopij ponuditi enake vozne občutke kot pri originalu. Za osnovo (šasija) takšnega avtomobila Britanci uporabijo nosilni cevni okvir, nanj pa je poveznjena karoserija iz aluminija. Takšne obravnave so bile deležne samo tekmovalne različice tega modela, cestne verzije (250 GT 'Berlinetta Passo Corto Lusso') imajo karoserije iz jekla. Kupcu bodo kljub temu, da gre za tekmovalno verzijo, omogočili tudi nakup dodatne količine (vgradnja odbijačev) sijočega kroma, ki zaznamuje predvsem cestne različice tega modela.

Da so v podjetju GTO Engineering resnično specialisti, ki obvladajo posel, pa potrjuje informacija glede razpoložljivih 12-valjnih bencinskih pogonskih sklopov, ki jih Britanci izdelajo sami (za vsak izdelan motor potrebujejo približno 300 delovnih ur …), ker ima kupec veliko možnosti glede tega. Kupci originala so imeli na voljo samo 3-litrski pogonski sklop, ki je lahko mobiliziral od 240 KM (177 KW @ 7000 min./vrt.) pa vse do 300 KM (224 KW @ 7500 vrt./min), odvisno od hranjenja z gorivom (3 x Weber 40 DCL/6 ali pa 6 x Weber 38 DCN). Kupci kopije bodo lahko deležni vgradnje različno močnih (3-litre, 3,3-litra, 3,5-litra ali 4-litre delovne prostornine) pogonskih sklopov, ob povezavi s 4- ali 5-stopenjskimi menjalniki. Za varno zaustavitev vozila, ki lahko doseže največjo hitrost v območju 270 km/h (0-100 km/h: 5,7 sekunde), skrbijo 4-zavorni diski, ki jih je imel tudi original (prvi ferrari s takšno zasnovo zavor …). Omenjajo pa tudi malenkostne modifikacije pogonskega sklopa (dodan elektronski vžig goriva,  alternator in elektronski vbrizg goriva). Vse skupaj so Britanci seveda dobro zakamuflirali, ker so želeli ohraniti pristnost.

Za odšteti milijon ameriških dolarjev bodo kupci deležni tudi vgradnje (samo ob naročilu, če je kupec pač 'klima-junkie' …) klimatske naprave, predvajalnika glasbe in USB izhoda.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.