1/5

Ultimativna GTA?

Ponedeljek, 16. marec 2020
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA

Alfa Romeo Giulia Sprint GTA

Iz Velike Britanije prihaja novica, ki bo razveselila vse ljubitelje legendarne alfe GTA, ker si sedaj po zaslugi zaposlenih v podjetju Alfaholics lahko omislijo ultimativno 'restomod' različico prvotne (originalne) alfe GTA s karoserijo iz ogljikovih vlaken.

Kompaktni (dolžina: 4080 mm) italijanski predstavnik pravih kupejev in pravih GT avtomobilov, ki ga je na sredini šestdesetih let prejšnjega stoletja oblikoval Giorgetto Giugiaro (Bertone), se je že v dveh serijskih različicah (giulia sprint GTA & giulia GTA 1300 junior) lahko pohvalil z dobrim izplenom (115 KM (85 kW), odnosno 95 KM (70 kW) v primeru šibkejše giulie GTA 1300 junior) pogonske moči v kombinaciji z nizko maso (od 820 do 920 kg) avtomobila, v dirkalnih touring verzijah je imel uporabnik na voljo še več pogonske moči (od 164 (120 kW) do 240 KM (176 kW)), temu primeri so bili tudi tekmovalni uspehi tega kompaktnega kupeja z vrati in parom pokrovov iz aluminija (preostala karoserija je izdelana iz jekla).

Sedaj so Britanci ustvarili nov top model iz njihove ponudbe primerkov Alfinega kupe modela iz serije 105, ki je nadomestil aktualni top model GTA-R 290, od katerega so prevzeli tudi vgrajeni atmosferski 2,3-litrski 'Twin Spark' bencinski štirivaljnik, ki lahko pri športnih 7000 vrtljajih v minuti mobilizira 243 'konj' (178 kW), in to v povezavi z maso avtomobila v območju 835 kilogramov. Pri izdelavi sestavnih delov za karoserijo različice GTA-R 290 so Britanci kopirali italijansko filozofijo (aluminij + jeklo), vendar v drugačni konfiguraciji (ogljikova vlakna + jeklo), ker so pri tej različici iz lahkih kompozitnih materialov izdelana samo bočna vrata in oba pokrova (pokrov prtljažnika in pokrov motorja). Že takšna alfa GTA-R je približno 32 kilogramov lažja od verzije s karoserijo iz jekla.

GTA-R 300, kjer je karoserija v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken, se lahko pohvali še z večjim varčevanjem (- 70 kg) na področju znižanja mase avtomobila, posledično Britanci pri verziji GTA-R 300 omenjajo še nižjo maso (približno 800 kg) avtomobila, zato boste s takšno alfo zelo hitri tudi na legendarni progi Nordschleife (dirkališče Nürburgring), ker boste en krog (približno 25 km) lahko prevozili v manj kot osmih minutah. Vgrajeni 2,3-litrski pogonski sklop je opremljen z elektronskim vbrizgom goriva ter motorno elektroniko znamke Motec ter spojen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Britanci v takšno alfo vgradijo tudi zaporo diferenciala na zadnji pogonski osi, ki jo poganja kardanska gred iz ogljikovih vlaken, optimirano (vgrajen dodatni hladilnik olja) je tudi termično počutje pogonskega sklopa, ki diha ob pomoči izpušnega sistema iz nerjavečega jekla.

V podjetju Alfaholics poskrbijo tudi za vgradnjo podvozja s sestavnimi deli iz titana ter za vgradnjo zmogljivega zavornega sistema (premer prednjih (zadnjih) zavornih diskov: 300 (267) mm), nekoliko večja je tudi 'obutev' (pnevmatike v dimenzijah 195/55 R15) različice GTA-R 300. Poskrbijo pa tudi za veliko vgrajenega usnja, alcantare in aluminija v notranjosti potniške kabine. Vse skupaj pa ima tudi svojo ceno (za verzijo GTA-R 290 zahtevajo 275.000 evrov), ki bo v primeru nove top različice še nekoliko višja. Kljub temu je to še vedno cenejša vstopnica za nakup avtomobila, ki je v originalnem stanju vreden občutno več, ker lahko lastnik zelo dobro ohranjene (stanje I) giulie GTA ob prodaji vozila v današnjih časih pričakuje izplen v območju 349.000 evrov. Ob tem morate vedeti, da ste že za nakup nove alfe GTA (70 kW/95 KM), ki jo je v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja v Jugoslaviji opeval tudi Dado Topić (skupina Time), odšteli veliko denarja (nemška prodajna cena leta 1971: 18.950 nemških mark).

Za podoben denar (18.450 nemških mark) so vam pri znamki BMW ponujali 4-vratno limuzino z oznako 2800 (spiritualni predhodnik današnje serije 7), medtem ko ste za prestižni 2-vratni kupe (tip 250 C, spiritualni predhodnik današnjih kupejev iz serije E) znamke Mercedes-Benz lahko odšteli še nekoliko več (19.370 nemških mark).

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.