1/5

Sedaj tudi v odprti različici

Torek, 7. junij 2022
Nova barchetta v družbi leta 2015 predstavljenega kupeja

Nova barchetta v družbi leta 2015 predstavljenega kupeja

Na nedavno zaključeni prestižni prireditvi (Concorso di Eleganza di Villa d'Este), ki se je tudi letos odvijala na obrežju italijanskega jezera Como (Lago di Como), se je pojavil tudi novi štirikolesni izdelek aristokratske znamke Maserati, ki bo ponovno nastal v zelo omejeni nakladi. Vseh pet primerkov tega 'čolnička', oblikovanih s strani znamke Zagato, je že prodanih.

V primeru nove barchette ne gre za povsem nov avtomobil, ker smo nekaj zelo podobnega spoznali že leta 2015, ko so Italijani ob jezeru Como prvič pokazali coupé različico tega avtomobila. V obeh primerih so se Italijani poklonili legendarnemu maseratiju 450S z dodatno modelno oznako Costin-Zagato. Razlog za nastanek obeh avtomobilov ponuja zgodovina. Leta 1957 si je britanski dirkač Stirling Moss ob privoljenju znamke Maserati za nastop na tedanji vztrajnostni dirki 24 ur Le Mansa omislil povsem nov dirkalnik (tip 450S), vendar Britanec ni bil povsem zadovoljen s tovarniško različico tega tekmovalnega modela. Zato je pri milanskem podjetju Zagato naročil unikatnega maseratija, ki ga je po Mossevi želji oblikoval znani britanski oblikovalec Frank Costin, eden izmed tedanjih vodilnih strokovnjakov na področju avtomobilske aerodinamike. Tako je nastal legendarni Costin-Zagato maserati 450S, ki je zaradi tedaj futuristične zunanje podobe in med vožnjo zelo dobro slišnega pogonskega skopa kmalu prejel ljudsko ime 'il Mostro' (pošast).

Za samodejno premikanje tega dirkalnika so Italijani uporabili 4,5-litrski bencinski V8 motor, ki je v povezavi s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom lahko mobiliziral približno 294 kW (400 KM). Ta izredno redki kupe je po dveh urah vožnje celo dosegel drugo mesto na tedanji dirki v Le Mansu, vendar Mossu ni uspelo dokončati dirke, ker so ga ustavile mehanske težave njegove 'pošasti', ki so bile posledica hitenja ob predelavi avtomobila, ker so imeli v Milanu enostavno premalo časa za testiranje, da bi avtomobil dobro pripravili na dirko. Leta 1958 je avtomobil odkupil ameriški zbiralec Byron Staver, ki ga je ob pomoči karoserijske delavnice Fantuzzi predelal v cestni avtomobil. Zato ima ta izredno redki maserati v očeh številnih poznavalcev status prvega pravega superšportnika. Iz podobnega testa (podobna je tudi velikost avtomobila) je izdelan tudi njegov spiritualni naslednik v dveh karoserijskih oblikah, ki so ju Italijani obakrat premierno predstavili na obrežju italijanskega jezera Como. Novi Zagato - Maserati 'il Mostro barchetta' predstavlja predstavnika odprtih športnih avtomobilov s prednje sredinsko nameščenim pogonskim sklopom in karoserijo iz lahkih ogljikovih vlaken (izdelek belgijskega podjetja Gillet). Za samodejno premikanje leta 2015 predstavljenega kupeja in novega 'čolnička' so Italijani uporabili Maseratijev 4,2-litrski bencinski V8 motor, ki je povezan s 6-stopenjskim pol-samodejnim menjalnikom, obstaja pa tudi možnost vgradnje prisilno polnjenega Maseratijevega (turbo) bencinskega V6 motorja.

Zato ima kupec takšnega eksotičnega in posledično zelo dragega avtomobila na voljo dve različno odmerjeni zalogi pogonske moči v razponu od 420 (309 kW) do 630 KM (463 kW). Ker je novi Zagatov 'čolniček' dokaj lahek (sploh v današnjih časih, ko se s podobno 'športno' maso (približno 1200 kg) in občutno manjšo zalogo 'konj' (približno 200 KM / 147 kW) lahko pohvali večina aktualnih 'vročih kombilimuzin' (hot-hatch)) so njegove zmogljivosti sigurno nadpovprečne, podobno kot prodajna cena v obliki sedemmestne številke v evrih. Za odšteti denar pa kupec ne bo deležen vgradnje strehe … Italijani so razkrili tudi dimenzije nameščenih pnevmatik (255/40 R19 (spredaj) in 295/35 R19 (zadaj)), vse ostalo, vključno s prodajno ceno pa ostaja zavito v skrivnost. Avtomobil na fotografijah so že predali prvemu lastniku.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Eurotax. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.