1/5

Sedaj tudi s štirimi pravimi vrati

Sreda, 8. april 2020

Leta 1996 so Italijani kupcem prvič predstavili poltovorni model strada, ki so ga takrat zasnovali na tehnološki platformi modela palio. V teh dneh se je Južnoameričanom predstavila povsem nova generacija modela strada, ki bo kupcem na voljo šele v drugi polovici leta 2020.

Prvi serijski fiati z modelno oznako strada (tip 138) so se pojavili že leta 1977, vendar je šlo v tem primeru samo za marketinško preimenovanje britanskih in severnoameriških različic nam dobro znanega modela ritmo (tip 138). Leta 1996 so Italijani prvič pokazali naslednika dostavnega modela 147 (127) fiorino, ki so ga kupcem ponujali do konca leta 1995, in to v treh različnih karoserijskih verzijah (potniški ali tovorni (furgon) dostavnik ter poltovornjak). Novi 'fiorino', odnosno model strada (tip 278), ki so ga zasnovali na tehnološki platformi modela palio (tip 178), je do leta 2013 nastajal samo v 2-vratni poltovorni verziji, takrat so predstavili tudi prvo štirisedežno različico (strada trekking CD) s polovičnim ('samomorilskim') parom zadnjih kabinskih vrat. Zanimiva je tudi italijanska marketinška poteza v Mehiki, kjer takšen kompaktni poltovornjak ni fiat, temveč je 'ameriški' RAM 700 …

Nova strada (tip 281) je nastala na tehnološki osnovi fiata argo (tip 358), ki je v bistvu 'južnoameriški punto', v Južni Ameriki so leta 2017 s tem novim serijskim modelom nadomestili model palio. Ob tem so Italijani seveda upoštevali 'pick-up' izročilo prvotnega modela strada in obdržali zadnje vzmetenje s togo osjo in pol-eliptičnim (listnatim) vzmetnim parom ob povezavi z elektronsko funkcijo zaklepanja diferenciala na prednji (pogonski) osi, medtem ko morebitnih 4x4 različic modela strada zaenkrat ne omenjajo. Največja novost nove generacije modela strada, ki ne želi skrivati sorodstvenih vezi z večjim poltovornim modelom toro, je povezana s številom bočnih vrat, ker si bodo kupci sedaj poleg različice s samo enim parom bočnih vrat lahko omislili tudi strado z dvojnim setom, bolj pošteno odmerjenih karoserijskih vrat, vendar v povezavi z nekoliko nižjo uporabno nosilnostjo.

Trenutno so že na voljo številni tehnični podatki o novi stradi (dolžina: 4480 mm, širina: 1732 mm, višina: od 1595 do 1608 mm, medosna razdalja: 2737, masa avtomobila: od 1078 do 1174 kg, odmaknjenost karoserije od vozne podlage: od 208 do 230 mm, pnevmatike: 195/65 R15 ali 205/60 R15), žal pa ob tem nikjer ne omenjajo ali gre za verzijo z manj ali več vrati, vemo samo to, da ima bolj gospodarsko orientirana 'single cab' verzija nekoliko višjo (+ 70 kg) uporabno nosilnost (skupnih 720 kg) kot 'družinska' (double cab) verzija, kjer znaša uporabna nosilnost 650 kg. Drugačna sta seveda tudi volumna (enojna kabina: 1354 litrov, dvojna kabina: 844 litrov) prostorov za tovor, ki imata tudi različni dolžini (171 cm, odnosno 117 cm v primeru komfortno usmerjene verzije z dvojno kabino). Trenutno nejasne so tudi zmogljivosti, povprečna poraba goriva in prodajne cene.

Več je znanega o paleti pogonskih sklopov, ki bo obsegala samo dva 'biflex' (motor lahko poganja etanol (E100) ali pa bencinsko-etanolna mešanica (E22)) pogonska sklopa iz modela argo. Prvi 4-valjni (8 v) pogonski motor se lahko pohvali z 1,4-litra delovne prostornine (85 (63 kW)/88 (65 kW) KM pri 5750 vrt./min. in 121/122 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min.), drugi 8-ventilski štirivaljnik, ki je zaradi večje živahnosti (veselje do vrtenja …) občutno močnejši (101 (75 kW)/109 (81 kW) KM pri 6250 vrt./min. in 134/139 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min.) ima samo 1,3-litra delovne prostornine. Oba pogonska sklopa si kupec lahko omisli v povezavi z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom. Trenutno je na voljo samo nekaj informacij o osnovni opremi nove strade, ki baje vključuje standardni električni paket in tudi LED žaromete, ob doplačilu bo kupec deležen tudi vgradnje infotainment (Apple Carplay in Android Auto) sistema s 7-palčnim zaslonom.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.