1/4

'Quattro' predstavnik porschejev 356

Sreda, 3. april 2019

Iz kalifornijskega mesta Burbank prihaja novica o zanimivi predelavi legendarnega porscheja 356 iz leta 1964, ker so mu v podjetju Emory Motorsports vgradili 4x4 pogonski sklop porscheja 911 (964) iz leta 1990. Tako smo dobili unikatni porsche 356 'AllRad', ki ga bo srečni lastnik uporabljal predvsem za obiske zasneženih smučišč.

Leta 1996 sta Amy in Rod Emory ustanovila podjetje Emory Motorsports, ker sta se odločila za nadaljevanje družinske tradicije, ki se je pričela leta 1948, ko je Rodov dedek (Neil Emory) v Kaliforniji odprl prvo 'Hot Rod' delavnico z imenom Valley Custom Shop. Neil Emory se je leta 1950 proslavil z legendarnim štirikolesnikom na osnovi forda T (model 'So-Cal Streamliner'), ki je uradno prvi ameriški 'Hot Rod', ki mu je v pogledu hitrosti uspelo prebiti magično mejo 200 milj/h (približno 322 km/h). Njegovo ljubezen do hitrih štirikolesnikov je nadaljeval tudi njegov sin Gary, ki se je v šestdesetih letih prejšnjega stoletja zaposlil v podjetju Chick Iverson Porsche, kjer je ustvaril enega izmed prvih uspešnih tekmovalnih 'Baja hroščev'. Kasneje je Gary Emory odprl lastno podjetje (Porsche Parts Obsolete), ki je znano predvsem po odlični založenosti s sestavnimi in rezervnimi deli za starodobna vozila znamke Porsche. Zato vas ne sme začuditi, da sta se Amy in Garyjev sin Rod ob odprtju njunega podjetja specializirala predvsem na obnovo in pripravo nekdanjih tekmovalnih in 'civilnih' porschejev. Rod, ki je obenem tudi ustanovitelj že zdavnaj kultnega avtomobilističnega gibanja z imenom Emory's „Outlaws“, je znan tudi po odlično izvedeni obnovi zgodovinsko gledano najpomembnejšega predstavnika porschejev 356, ki nosi polno modelno oznako 356/2 SL 'Gmund'.

Pred približno štirimi leti je Rod Emory spoznal človeka, ki mu je zaupal nenavadno željo, ker je želel ta, nam neznani naročnik postati lastnik prvega kdaj koli izdelanega štirikolesno gnanega porscheja 356, ker je rabil terensko prehodnega porscheja za njegovo športno udejstvovanje (smučanje) na zasneženih strminah, očitno pa naročnik takšnega porscheja 356 tudi ni ljubitelj 'visoko nasajenih in dobro rejenih 5-vratnih SUV kombilimuzin' v stilu nedavno predstavljenega modela cayenne coupé, ki je samo eden izmed čedalje bolj številnih modnih predstavnikov SUV 'nekupejev' današnjega časa. Razvoj in izdelava avtomobila kot je emory 356 C4S coupé sta se pričela odvijati z obsežnimi meritvami karoserije in sestavnih delov porscheja 356, pridobljene informacije je Ros prenesel v digitalno CAD/CAM okolje in jih skušal združiti s karoserijo donatorja 4x4 pogona v obliki porscheja 911 (tip 964) 'Carrera 4' iz leta 1990. Na koncu se je odločil za originalno medosno razdaljo porscheja 356 in blago razširitev njegove karoserije, ker je prej omenjeni porsche 911 poleg 4x4 pogona prispeval tudi obe pogonski osi in zavorni sistem. Ob tem so seveda zamenjali tudi originalni 1,6-litrski pogonski sklop porscheja 356 in ga nadomestil z nekoliko novejšim 2,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki ga 'krmita' dva uplinjača znamke Weber (tip 48-IDA). Vse skupaj zaokrožuje še vgrajeni izpušni sistem iz nerjavečega jekla. Posledično ima uporabnik modela 356 C4S coupé na voljo 147 kW (200 KM) pogonske moči, in to v povezavi z resnično majhno maso (975 kilogramov).

Modificirana karoserija modela 356 se lahko pohvali z nekoliko razširjenim parom zadnjih karoserijskih blatnikov, spremenjenim pokrovom prtljažnika ter dodatnim parom prednjih svetil, kot posebnost pa omenjajo strešni prtljažnik iz titana, ki mu pripada zelo uporabna vloga, ker bo uporabnik z njim lahko prevažal smuči. Nekaj sprememb pa najdemo tudi v notranjosti potniške kabine, kjer so namestili varnostno kletko in dva 'Speedster' sedeža v povezavi s parom 4-točkovnih parnostnih pasov. Zeleno obarvano notranjost dopolnjujejo debelejše talne obloge, drugače izvedena prestavna ročica in volanski obroč znamke Momo. Emory 356 C4S coupé počiva na 16-palčnih jeklenih platiščih s širino sedmih palcev ter pnevmatikah v dimenzijah 205/60 R16.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.