1/5

Oživitev legendarnega modela

Ponedeljek, 24. avgust 2020
Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (2022)

Jeep Grand Wagoneer (1984)

Jeep Grand Wagoneer (1984)

Jeep Grand Wagoneer (1984)

Jeep Grand Wagoneer (1984)

Jeep Wagoneer Limited (1978)

Jeep Wagoneer Limited (1978)

Jeep Super Wagoneer (1966)

Jeep Super Wagoneer (1966)

Jeep Wagoneer (1963)

Jeep Wagoneer (1963)

Minuli konec tedna so pri znamki Jeep razkrili nekaj uradnih tolažilnih fotografij popolnoma novega SUV modela z legendarno modelno oznako 'Grand Wagoneer', ki se bo javnosti prvič predstavil 3. septembra 2020, čeprav bodo prvi izdelani primerki tega modela na voljo kupcem šele v prvi polovici leta 2021.

S tem dejanjem se bodo pri znamki Jeep vrnili v 'full-size' segment največjih in najbolj prestižnih SUV vozil, ki so ga v Toledu zaradi nam neznanih okoliščin zanemarjali zadnjih 30 (približno) let, ker ste si leta 1991 lahko omislili katerega izmed zadnjih serijsko izdelanih primerkov modela grand wagoneer, ki je v očeh številnih poznavalcev prvi zelo prestižni SUV, medtem ko nam bodo 'pravljičarji' iz neresnih medijev še naprej prodajali zgodbo o tem, da je land rover range rover prvi zelo prestižni SUV na tem svetu …

V resnici se za obstoj današnjih prestižnih SUV orjakov lahko zahvalimo predvsem znamki Kaiser Jeep, kjer so leta 1963 ustvarili njihov prvi pravi SUV (v smislu današnjega dojemanja te kratice) model z modelno oznako wagoneer. Že kmalu po začetku prodaje tega avtomobila so tedanji Jeepovi marketinški strokovnjaki ugotovili, da lahko kupcem ponudijo tudi občutno bolje opremljene različice, ki so proizvajalcu na koncu prinesle občutno več zaslužka. Tako se je leta 1966 rodil 'Super Wagoneer', prvi serijski SUV avtomobil s komfortno opremo iz tedanjih bolje opremljenih ameriških osebnih avtomobilov. Vgradnja servo podprtega volanskega mehanizma in servo zavornega sistema ter kvalitetnega radijskega sprejemnika v povezavi z drugimi komfortnimi pridobitvami je občutno podražila avtomobil (za podobno količino  odštetega denarja ste si lahko kupili 3 osnovno opremljene različice modela wagoneer …).

Ko je koncern AMC leta 1970 prevzel znamko Jeep je različica 'Super Wagoneer' poniknila na smetišču zgodovine, ker so vodilni iz koncerna AMC (American Motors Corporation) oklestili modelni program in ukinili prestižno različico modela wagoneer. Leta 1978 so pri znamki Jeep prepoznali lastno marketinško 'napako' in ponovno uvedli bolj prestižno različico 'Wagoneer Limited', ki je lastnike razvajala z opremo (samodejni menjalnik, klasični električni paket, klimatska naprava, usnjeno oblazinjenje …), ki je bila do tedaj znana predvsem lastnikom avtomobilov znamke Cadillac in podobnih znamk. Vse to je na koncu (leta 1984) pripeljalo do rojstva ene izmed resničnih ikon ameriškega avtomobilizma v obliki nadvse prestižnega serijskega SUV modela z oznako grand wagoneer.

Zakaj je ta avtomobil SUV ikona? Predvsem zaradi tega ker je bilo to vozilo v tistih časih prva izbira večine zelo bogatih Američanov, ki so pač potrebovali čim bolj udobno terensko prehodno vozilo za delo, športne aktivnosti in prosti čas. V Evropi, kjer se nam takrat še ni sanjalo, da bodo takšne 'cestne pošasti' čez približno 40 let povsem običajen in 'razumen' pojav tudi na naših cestah, tega modela niso ponujali v redni prodaji, ker so si nemški kupci na začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja lahko omislili samo 'običajni' jeep wagoneer (V8, 5,9 litra, 129 kW/175 KM, 3-stopenjski samodejni menjalnik), zanj ste lahko plačali še več denarja (prodajna cena leta 1979: 34.450 nemških mark) kot za primerljivo motoriziranega in opremljenega range roverja (V8, 3,5 litra, 97 kW/132 KM, 4-stopenjski ročni menjalnik, 33.297 nemških mark) …

Kariera še dražje različice (ob predstavitvi leta 1984 ste zanj v ZDA odšteli približno 19.000 ameriških dolarjev) grand wagoneer se je dokončno zaključila leta 1991 (pokopali so jo novi varnostni standardi in 'gus-guzzler' vedenjski vzorec …), s tem pa ni umrla ljubezen Američanov do tega legendarnega SUV velikana, zato se številni ljubitelji znamke Jeep veselijo vrnitve avtomobila, ki je bil dolgo časa edini sinonim za resnično prestižno serijsko SUV vozilo, dolgo pred tem preden so to idejo kot prvi prekopirali Britanci in jo še kasneje odkrili tudi pri nekaterih nemških in japonskih avtomobilskih znamkah.

In kaj bodo tokrat prejeli kupci novega grand wagoneerja? Predvsem 'Luxo-truck' različico izdelka znamke RAM, ker bosta oba nova serijska SUV avtomobila (različici wagoneer & grand wagoneer) zasnovana na tehnološki 'body on frame' platformi poltovornjaka z oznako ram 1500. Tako bodo pri znamki Jeep v kratkem dobili orožje za poskus prevlade na tržišču prestižnih 'full-size' SUV vozil, ki ga v ZDA obvladujeta predvsem lincoln navigator (Ford) in pa cadillac escalade (General Motors).

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.