1/5

Nov start za odpisano Italijanko

Sreda, 11. marec 2020

Iz Italije prihaja tudi ena dobra novica, vsaj za ljubitelje vozil znamke Lancia, ker so se v Torinu odločili, da male lancie ypsilon zaenkrat še ne bodo pokopali, ker jim ta, na večini evropskih tržišč že zdavnaj odpisani model očitno prinaša več denarja kot posamezni modeli fiatov iz družine modela 500.

V prid moje navedbe govorijo tudi prodajne številke, ker je lancia ypsilon trenutno drugi najbolje prodajan nov avtomobil v Italiji, pred modelom ypsilon se nahaja samo Fiatova panda, na tretjem mestu je dacia sandero (prodanih približno 11.000 primerkov). Letos se je za nakup nove pande odločilo že približno 28.900 Italijanov in Italijank, v istem obdobju so v koncernu FCA italijanskim kupcem dostavili tudi približno 12.000 novih primerkov modela ypsilon. Posledično je koncern FCA še vedno številka ena (letos so kupcem dostavili približno 83.000 novih avtomobilov) v Italiji, v pogledu prodajnih številk mu lahko sledi edino koncern Volkswagen (prodanih približno 53.000 novih vozil), tretji je koncern PSA (prodanih približno 53.000 novih vozil).

Torej so imeli Italijani na voljo zadosten razlog za uvedbo blago hibridne različice modela ypsilon, poleg tega s tem niso imeli veliko dela, ker gre za avtomobil, ki je zasnovan na enaki tehnološki platformi kot modela panda in 500. Tako bo tudi to lancio premikal pogonski sklop v obliki blagega hibridnega pogona, sestavljenega iz novega 1,0-litrskega bencinskega 3-valjnika ter pritaknjenega 12-voltnega BSG (Belt-integrated Starter Generator) generatorja, ki bo z rekuperativno pridobljeno električno energijo med vožnjo oskrboval vgrajeni sklop litij-ionskih akumulatorjev (kapaciteta: 11 Ah). Vgrajena pogonska 3-valjna 'kresnička' iz Fiatove nove družine FireFly motorjev bo tako nadomestila legendarni 1,2-litrski Fiatov FIRE (Fully Integrated Robotised Engine) motor, ki so ga Italijani izdelali v več kot 30. milijonih primerkov. Novi bencinski pogonski sklop lahko mobilizira 51 kW (70 KM) pogonske moči pri športno orientiranih 6000 vrtljajih v minuti ter 92 Nm motornega navora, ki je na voljo pri razumnih (za atmosferski motor …) 3500 vrtljajih v minuti, ker 'kresnička' uteleša prednosti klasične 6 ventilske tehnologije ob povezavi z variabilnim krmiljenjem motornih ventilov, visoko kompresijo (12 : 1) ter večjo uporabo aluminija pri izdelavi motornih sestavnih delov. Fiatova 'kresnička' je povezana z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (tip C514).

Posledično je novi FireFly motor lahek (77 kg) in tudi bolj kompakten od predhodnika, zato se bo takšna različica modela ypsilon lahko pohvalila z izboljšanim težiščem (-45 mm) vgrajenega pogonskega sklopa v motornem košu. Pritaknjen BSG generator z največ 3600 vatov moči poganja klinasti jermen, ki skrbi tudi za pogon ostalih pomožnih agregatov, električni pogon bo lahko aktiviran že pri hitrostih, ki so nižje od 30 km/h, njegov vklop (prestavitev menjalne ročice v nevtralni položaj) pa bo odvisen predvsem od volje lastnika, čeprav bo računalnik voznika pridno opozarjal na takšno možnost premikanja avtomobila. Italijani pravijo, da so na ta način dosegli približno 30 odstotno znižanje povprečne porabe, za približno 30 odstotkov naj bi znižali tudi nivo ustvarjenih CO2 emisij.

Znana je tudi italijanska prodajna cena nove različice modela ypsilon. V Italiji boste za hibridno lancio odšteli točno 14.450 evrov.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.