1/5

Nostalgik iz mesta Kanagawa

Torek, 26. maj 2020
Suzuki (Renault) Alto Lapin 4 GTL

Suzuki (Renault) Alto Lapin 4 GTL

Renault 4 GTL

Renault 4 GTL

Suzuki Alto Lapin

Suzuki Alto Lapin

Japonsko podjetje iz mesta Kanagawa je že pred mnogimi leti predstavilo kit-komplet zunanjih karoserijskih delov, ki spremenijo kei-car suzukija (model alto lapin (HE21S / HE22S) v pomanjšano kopijo legendarne 'katrce' (renault 4). Očitno so kupci še vedno navdušeni nad to idejo, ker je 'japonska katrca' tudi v sedanjih časih 'prisotna' v prodajnem katalogu znamke DAMD.

Ta trend personalizacije vozil, ki vozilu prinaša pošten odmerek prepoznavnosti, je zelo priljubljen med japonskimi lastniki 'kei-car' (lahek avtomobil) vozil, tudi zaradi tega, ker za 'transformacijo' vozila  ni potrebno jemati 'hipoteke'. V primeru 'japonske katrce' iz podjetja DAMD (Damd Styling Effect)  potrebujete samo donatorsko vozilo v obliki prve (HE21S, 2002-2008) ali pa druge (HE22S, 2008-2015) generacije Suzukijevega modela alto lapin (dolžina: 3395 mm, širina: 1475 mm, višina: 1505 mm, medosna razdalja: 2360 mm, masa: 780 kg), ker sta vizualno skoraj identični in pa 2.950 evrov (tovarniška neto cena brez dajatev) za nakup kit-kompleta sestavnih karoserijskih delov.

Kupec bo za odšteti denar prejel nepobarvane sestavne dele (drugačna prednja vezna stena, drugačen par prednjih zunanjih blatnikov, drugačen motorni pokrov, spremenjena podoba obeh originalnih 'odbijačev' in namestitev dodatnih, pravih odbijačev, drugačna maska hladilnika in drugačen par zadnjih luči, dodatne zaščitne letve na vseh štirih bočnih vratih …), ki jih lahko vgradi vsak z vsaj nekaj izkušnjami in osnovnim orodjem. Rezultat japonskega oblikovnega eksperimenta je osupljiv, ker se prikupni 'japonček' po obisku 'lepotnega kirurga' iz mesta Kanagawa spremeni v nekoliko manjšo, vendar še vedno zelo šarmantno ikono francoske avtomobilske industrije (različica 4 GTL, dolžina: 3668 mm, širina: 1509 mm, višina: 1550 mm, medosna razdalja: 2425 mm, masa: 720 kg (modelno leto 1978/1979)).

Zanimiva je tudi primerjava pogonskih sklopov. Pod motornim pokrovom francoskega predstavnika kultnih avtomobilov se skriva 1,1-litrski bencinski atmosferski štirivaljnik, ki ga sicer ne razganja od moči (modelno leto 1978/1979: 25 kW/34 KM pri 4000 vrt./min. ter 74 Nm motornega navora pri 2500 vrt./min.) in živahnosti (0-100 km/h: 24,5 (22) sekunde, največja hitrost: 120 km/h), vendar se vam oddolži z zmerno motorno žejo (povprečna poraba (modelno leto 1989/1990): l/100 km: 7,5 (5,6 litra) in zanesljivostjo delovanja. Japonska kopija renaulta 4 GTL se ne more pohvaliti s štirimi valji, ker so ji enega že ob rojstvu 'amputirali', vendar jo kljub temu in navzlic skoraj polovični zalogi delovne prostornine dobesedno razganja od moči (sploh ob primerjavi s francoskim originalom …), ker lahko Suzukijev vrstni turbobencinski 3-valjnik (delovna prostornina: 658 kubičnih centimetrov) mobilizira od 40 (55 KM) do 47 kW (64 KM) pogonske moči pri športnih 6500 vrtljajih v minuti ter od 61 do 106 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min.

Zato je 'japonska katrca' lahko občutno hitrejša (največja hitrost: 140 km/h) od francoskega originala, čeprav ponuja lastniku tudi podobno povprečno porabo (5,1 litra na 100 km) in podobne stroške za menjavo pnevmatik (dimenzije pnevmatik za suzukija: 155/65 R13 (HE21S) in 155/65 R14 (HE22S)). V tem pogledu je originalni, nekoliko lažji renault nekoliko slabše opremljen (135/80 SR13 …), vendar pa R4 resnični blesti v pogledu velikosti prtljažnika, ker boste v prtljažnik malega suzukija lahko stlačili občutno manj (osnovna (največja) prostornina prtljažnika: 129 (376) litrov) kot v 'katro' (295, odnosno 1175 litrov v primeru podrtega zadnje klopi).

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.