1/5

Gospodarska verzija londonskega taksija

Četrtek, 12. september 2019

V Frankfurtu se je obiskovalcem predstavila povsem nova gospodarska različica tradicionalnega londonskega taksija, ki ga v današnjih časih uteleša izdelek (model 'TX Shuttle') britansko-kitajske znamke LEVC (London EV Company), ker se britansko-kitajska naveza že pospešeno pripravlja na osvajanje novih, kontinentalnih evropskih tržišč.

Novi LCV (Light Commercial Vehicle) model je zasnovan na tehnološki platformi že znanega taksi modela 'TX Shuttle', ki je do sedaj pritegnil že približno 2500 kupcev iz kontinentalne Evrope, opazite ga lahko predvsem na Švedskem in Norveškem, veliko jih je tudi v Hongkongu ter na malezijskih cestah. V ozadju tega 'lahko gospodarskega projekta' se skriva kitajska znamka Geely, ki je znana predvsem kot aktualni lastnik znamke Volvo. Kitajci so v Nemčiji (okolica mesta Raunheim) že lani pričeli graditi nov tehnološki in oblikovni center znamke Geely, ki mu bo po novem pripadla tudi vloga glavnega evropskega distribucijskega centra za izdelke znamke London EV Company, ki jih bodo prodajali v evropskih prodajnih salonih znamke Volvo.

Britansko-kitajska naveza se je ob razvoju zadnje generacije znamenitih londonskih taksijev odločila za hibridni 'Range extender' koncept, ki ga pri ostalih proizvajalcih podobnih vozil ne posnemajo prav pogosto (izjema so chevrolet volt, odnosno Oplova ampera in hibridni volvo XC90 …), ker ima vgrajeni 1,5-litrski bencinski 3-valjnik znamke Volvo v tem primeru samo vlogo generatorja električne energije, posledično motor ob potrebi deluje samo s konstantnih 2500 vrtljajev v minuti in ni povezan s katerim izmed štirih koles. Uporabnik takšnega vozila bo imel na voljo tri različne programe delovanja (Smart, Pure & Safe). Modus (vozni program) 'Smart' bo poskrbel za čim boljšo napolnjenost akumulatorjev, program 'Pure' bo voznik uporabil samo ob premikanju ob pomoči električne energije, medtem ko bo s programom 'Safe' lahko poskrbel, da mu električne energije ne bo zmanjkalo ravno takrat, ko se bo v mestu približeval kakšni 'eko' coni.

Posledično Britanci obljubljajo uporabnikom sanjske vrednosti na področju povprečne porabe goriva ter okoljevarstva, ker naj bi kombinirana poraba bencinskega goriva znašala samo 1,08 litra (100 km), model LCV pa naj bi ob tem ustvarjal samo 29 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer ter samo 1 miligram NOx (dušikov oksid) emisij. Če se bo voznik takšnega vozila odločil, da bo ob dnevnih opravkih vse kilometre prevozil samo ob pomoči bencina, bo ob tem na vsakih 100 prevoženih kilometrov porabil povprečnih 6,4 litra bencinskega goriva. Britanci ob predstavitvi niso razkrili števila 'konj', ki poganjajo takšno vozilo, vemo pa, da lahko vgrajeni hibridni pogonski sklop zagotovi takšnemu dostavniku 255 Nm motornega navora. Končna hitrost znaša 130 km/h.

Britanci pravijo, da lahko povprečni voznik londonskega taksija s takšnim pogonskim sklopom pri mesečnih stroških za pogonsko gorivo privarčuje približno 500 evrov. Čeprav je ta pogonski sklop v bistvu enak kot pri hibridni različici volva XC90, imata LCV in taksi modela znamke LEVC ob primerjavi z SUV volvom približno trikrat večji paket (kapaciteta: 31 kWh) vgrajenih akumulatorjev. Še nekaj besed o avtonomiji in prodajnih cenah modela LCV. V primeru, ko se takšno vozila premika samo ob pomoči električne energije znaša avtonomija približno 130 kilometrov. Ob delovanju vgrajenega bencinskega generatorja bo uporabnik lahko prevozil približno 600 kilometrov. Nemci že poznajo prodajne cene za taksi različico (59.600 evrov brez subvencij), prodajne cene nove LCV različice, ki lahko v tovoru za tovor prevaža dve evro paleti tovora, bodo po vsej verjetnosti podobne. Vozilo bo prišlo na evropska tržišča v naslednjem letu.

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice in vsak dan vas bodo v Vašem elektronskem predalu čakale sveže novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Autovista. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.