1/4

Eksperiment s srečnim zaključkom

Četrtek, 22. julij 2021

Na začetku lanskega leta so pri znamki Audi želeli kupcem modela e-tron v ZDA dokazati uporabnost tega SUV vozila ob vleki počitniške prikolice. Žal jim to ni uspelo, so pa zato imeli več sreče ob nedavno izvedenem podobnem eksperimentu, ki so se ga tokrat lotili ob pomoči znamke Dethleffs.

Leta 2018 so pri znamki Dethleffs predstavili prvo prototipno 'samohodno' počitniško prikolico (model e.home coco), ki so jo razvili predvsem za lastnike in uporabnike električnih avtomobilov, ki se ob druženju z njihovimi 'električarji' ne želijo odpovedati čarom, ki jih prinaša lastništvo počitniške prikolice. Že leta 2018 so Nemci napovedali takrat še sanjski podvig, ker so želeli s takšno počitniško prikolico in električnim avtomobilom prečkati Alpe (pot iz Nemčije v Italijo …), in to s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev v prikolici in v osebnem avtomobilu.

Sedaj jim je to tudi uspelo, čeprav tudi ta zgodovinski podvig znamke Dethleffs, ki letos praznuje 90. obletnico obstoja, ni potekal ravno v slogu 'sprehoda po parku', temveč bolj v stilu psihološke drame, ker so morali vozniki tega unikatnega 'električnega cestnega vlakca' ob njegovi vožnji uporabljati vse znane trike in veščine, če so želeli prevoziti zastavljeno pot brez dodatne oskrbe z električno energijo. Pot, ki se je začela odvijati v nemškem mestecu Isny (Allgäu - Baden-Württemberg) je do približno 88. kilometra potekala brez težav, nato je Nemcem začel nagajati inverter (razsmernik), zato so se morali za kratek čas celo ustaviti, da so odpravili težave. Po približno 190 prevoženih kilometrih so opravili tudi prvo pošteno analizo stanja. Ob tem so ugotovili, da imajo vgrajeni akumulatorji v obeh vozilih še dovolj 'soka' (kapaciteta (kWh) vgrajenih akumulatorjev v počitniški prikolici in osebnem vozilu: 52 % / 55 %).

Pri približno 235. prevoženih kilometrih so razkrili še eno skrivnost uspeha, ker so povedali, da so se celotno pot vozili brez prižgane klimatske naprave, in to precej po polžje (največja hitrost na avtocestah: 80 km/h). Pri približno 254 prevoženih kilometrih so se že spuščali proti Italiji. Ob tem jim je veselje pokvaril močan čelni veter, ki je posledično izničil vse nemške upe o zajetno odmerjeni rekuperaciji električne energije ob vožnji po klancu navzdol. Pri 355 prevoženih kilometrih je bil psihološki pritisk na voznike te naveze (audi e-tron 55 sportback & dethleffs e.home coco) že tako močan, da je potovalna hitrost nemškega 'električnega cestnega vlakca' upadla na povprečnih, vendar zelo varnih (za potnike in ostale udeležence v prometu …) 62 km/h. Približno 5 kilometrov pred ciljem (Riva del Garda) so si Nemci lahko oddahnili, ker je je v akumulatorjih obeh vozil ostalo še dovolj 'soka' (19 % v audiju in 22 % v prikolici) za dosego cilja, ki so ga dosegli po natanko 384 prevoženih kilometrih. Ob tem so hitro izračunali tudi povprečno porabo vlečnega vozila (77 kWh) in prikolice (73 kWh).

V čem je skrivnost uspeha? Ker ima prototipni izdelek znamke Dethleffs, ki bo kupcem morda dosegljiv v naslednjih treh letih, vgrajen par 'In-wheel' električnih motorjev (skupna kratkotrajna pogonska moč: 90 kW (122 KM)) v navezi z 80 kilovatnim sklopom akumulatorjev, vlečna 'električna SUV lokomotiva' znamke Audi ni ravno trpela ob vleki, ker je morala namesto običajnih 900 kilogramov  (povprečna masa običajne počitniške prikolice) vleči samo še približno 100 kilogramov dodatne mase. Brez dvojnega pogona bi bil ta podvig spet promocijski fiasko …

Novice

Vrednotenje vozil

Izberite vrsto vozila, mesec in leto prve registracije ter znamko vozila.
Nato izberite še model.

Napoved bodoče vrednosti vozila

E-novice

Prijavite se na naše e-novice.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

5. Uporaba tehnologije sledenja Eloqua za naša trženjska e-sporočila

Zaradi personalizacije načina, kako družba Eurotax komunicira z vami, na različnih straneh našega spletnega mesta uporabljamo Eloqua, enako velja tudi za elektronska sporočila, ki jih prejmete od nas. Na teh straneh se Eloqua za merjenje uporabe in za dostop do nekaterih informacij poslužuje piškotkov in kode Javascript. Eloqua bo v našo napravo namestila piškotek med vašim prvim obiskom spletnega mesta Eurotax. Piškotek Eloqua in informacije iz kode Javascript nam omogočajo izvedbo analize vaše uporabe našega spletnega mesta in naših obvestil, kar nam bo olajšalo razumevanje vaših interesov in pomagalo izboljšati način pisne komunikacije z vami.

Čeprav piškotek ne vsebuje osebnih podatkov o vas, bomo v primeru, da se registrirate za določeno storitev oziroma odločite za prejemanje bele knjige ali glasila, vaše osebne podatke povezali s podatki iz brskalnika, kakor so razvidni iz piškotka Eloqua, ki je shranjen v vaši napravi.

 

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Eurotax d.o.o.